Kaip vyksta antikorozinis padengimas?

Daugelio automobilių bėda – rūdys. Netgi statistika byloja, jog jau po pirmos kelyje praleistos žiemos, net ir naujas, ką tik iš salono išvažiavęs automobilis turi rūdžių pėdsakus. Tai ypač aktualų tų šalių vairuotojams, kuriose yra šaltos žiemos ir keliai jose yra barstomi druska – tokiose vietovėse automobiliai rūdija žymiai intensyviau. Būtent dėl šios priežasties siūlome susipažinti su https://stopkor.lt siūloma antikorozinio padengimo paslauga. Tai padės apsaugoti vieną iš svarbiausių ir brangiausių jūsų automobilio dalių – jo kėbulą.

Užbėgant įvykiams už akių reikėtų pašnekėti apie tokio malonumo kainą. Žinoma, jei vairuojate seną, mažos vertės automobilį, užsisakinėti tokios paslaugos tikriausiai neverta. Visai kita kalba jei jūsų automobilio kėbulas dar yra geros būklės, pvz. jis buvo importuotas iš šalies, kurioje korozijos problema nėra aktuali arba yra apynaujis, ir jo vertė siekia bent keletą tūkstančių eurų. Tokiu atveju investuoti į antikorozinį automobilio padengimą tikrai verta.

KorozijaJei automobilis yra kompaktiškas ir sveria iki tūkstančio kilogramų (1 tonos), ši paslauga jums atsieis 190 eurų. Jei automobilis sveria nuo 1000 iki 1600 kilogramų tai jums kainuos 210 eurų. Automobiliams sunkesniems nei 1600 kilogramų antikorozinis padengimas kainuoja 230 eurų, na o komercinis transportas sveriantis nuo 1900 iki 3500 kilogramų padengiamas antikorozine danga už 320 eurų. Taip pat egzistuoja galimybė užsisakyti vien dugno antikorozinį padengimą, kadangi automobilio dugnas ir yra pati problematiškiausia vieta. Tokiu atveju ši paslauga jums kainuos apie 170 eurų, priklausomai nuo automobilio svorio.

Padengimo antikorozine danga etapai

Visų pirma automobilis yra akylai apžiūrimas ir įvertinama jo būklė, susipažįstama su labiausiai korozijos paveiktomis vietomis. Iškart po to automobilio dugnas yra nuplaunamas, o visos gumos ir kėbulo sandarikliai apdorojami specialiu silikonu. Taip pat apsaugomi ir automobilio laidai bei kitos drėgmei ir korozijai neatsparios vietos. Po tokio pasiruošimo yra purškiama antikorozinė danga. Šiam darbui pasitelkiami įvairūs specialūs įrankiai. Tik specialios įrangos pagalba galima pasiekti net ir atokiausius automobilio kėbulo kampelius, taip užtikrinant, jog korozijos židinys neatsiras netikėtose vietose. Galų gale automobilis yra dar kartą nuplaunamas ir dar kartą apžiūrimas. Įvertinama darbo atlikimo kokybė, jei reikia – atliekami tam tikri korekcijos darbai.

Štai ir viskas, automobilis yra pasiruošęs riedėti į ne pačias palankiausias Lietuvos kelių eismo sąlygas. Nors viskas atrodo ganėtinai paprastai, dengimas antikorozine danga reikalauja nemažai specialios įrangos ir patirties, todėl atlikti to savo garaže gali ir nepavykti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *