Pasiplaukiojimas vandlente

Vandens pramogos ir sportas taip pat turi savo madas. Štai pastaruoju metu sup board Vilniuje yra pasidarę vienu populiariausių vandens sportų. Kai kam gali atrodyti juokinga, kai Nerimi praplaukia žmonės ant lentų. Jie neirkluoja, nieko nedaro, atvirkščiai – stovi įsikirtę it statulos. Tačiau, pasirodo, būtent tas stovėjimas lyg įbestam ir yra sportas, nes reikia išlaikyti kai kuriuos raumenis įtemptus. Kuo skiriasi toks plaukimas upėje ir ežere? Ką reikia žinoti, norint Vilniuje ar bet kur kitur plaukioti vandlente?

Plaukimo principas

SUPVisų pirma, jeigu nuomositės sup board'us (vandlentes), tai turėsite praeiti nedidelį instruktažą apie tai, kaip išsilaikyti ant lentos, kaip ant jos laviruoti ir pan. Kaip ir su dauguma vandens sporto priemonių, svarbus momentas yra pats užlipimas ant jos. Kadangi lenta visgi nėra didelė, ji yra stabili tiek, kiek jūs pasistengiate, kad ji tokia būtų. Lipti patariama nedideliame gylyje, atsargiai atsiklaupti ant lentos. Iš karto klauptis į tą vietą, kokioje bus jūsų nuolatinė pozicija. Reikia stengtis paskirstyti vienodai svorį į abi puses, taigi, dėti kojas ir kairėje, ir dešinėje, nesuglausti per daug. Kai atsiklaupsite ant lentos, reikia lėtai stotis. Atsistojus laikytis kojas išskėtus pečių plotyje, o valdyti lentos judėjimo kryptį reikia su irklu. Irklas ant savo koto turi pažymėtas vietas, kur reikia laikyti, irkluojama standartiškai, pasilenkti nereikia, nebent dėl paties judesio stiprumo, tačiau apskritai irklas yra ilgas. Kaip ir naudojant kitų vandenssportų irklus, geriau jo neįmesti į vandenį, nes gali ir nuskęsti, jeigu iš gero metalo padarytas.

Upė ar ežeras

Plaukti ežeru ar mariomis geriausia tiems, kas bijo greičio, ekstremalumo. Nepaisant to, kad vanduo stovi, ir jūs pats reguliuojate judėjimo kryptį, gali sukelti sunkumų bangos, esant stipriam vėjui. Tačiau visada būtina laikytis saugumo reikalavimų ir turėti gelbėjimo liemenę, tai yra, ją dėvėti. Ežere galima ir gulėti, ir priklaupti ant vandlentės, galima tiesiog ramiai plūduriuoti vandens paviršiumi. Tuo tarpu, plaukimas upe yra kur kas labiau ekstremalus. Mat plaukiama neišvengiamai – yra srovė, ir ji jus neša į priekį. Jeigu tai plati upė, tai azarto suteikia greitis didelės srovės. Jeigu tai kalnų upė ar toks maršrutas kaip baidarės, tai bus nelabai patogu, nes vargu ar išlaikysite lygsvarą, plaukdami maršrutu su kliūtimis. O toks jis tikrai bus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>